CROWNS premium energy drink

< 19/21 >

Marketingová a komunikační strategie pro luxusní přírodní energy drink.

Od našeho klienta CeMaTa Czech Trade s.r.o. - tedy vlivné společnosti zabývající se exportem a importem prémiových produktů v EU a Rusku jsme dostali za cíl přípravu kompletního marketingového a komunikačního mixu pro tuzemský i zahraniční trh pro značku přírodního energetického nápoje CROWNS.

Na českém přesyceném trhu těmito produkty to nebylo lehké zadaní, ale když proti nám ve velkém začali zbrojit i ti největší hráči na trhu a prodeje vystřelili do nečekaných výšin, dostali jsme jasnou zpětnou vazbu, že to děláme správně.

  • Corporate identity včetně nastavení pravidel určujících vnější vystupování firmy ke svému okolí a zákazníkům, tak vnitrofiremní systém komunikace, řízení, odměňování… Nastavení jednotného vizuálního stylu…
  • Marketingový mix včetně definice marketingových cílů, cílových skupin, SWOT analýzy, průzkumu trhu a následné nastavení strategie a její realizace.
  • Komunikační mix – analýza, nastavení a realizace.
  • Grafický design – kompletní kreativa a příprava všech vizuálů
  • Reklama – inzerce v tisku (B2B a B2C), bannerové a PR kampaně na internetu, výroba a aplikace videí.
  • Public relations – články a rozhovory v médiích, příprava promotion pro uvedení značky na trh, tisková konference, kompletní příprava, zpracování a realizace promo akcí.
  • Produkce, POS materiál – kompletní příprava návrhů a výroby POS materiálů a technické zajištění promo akcí.

< 19/21 >