Grafický design
Way in
Více jak 70% vjemů záleží na vizuálním vnímání, a proto platí, že u neznámého produktu prodává grafika obalu.
Výtvarné umění provázelo člověka již odedávna. Lidé jej vnímají jako něco krásného a emotivně naplňujícího. Logicky se tak malba a následně grafický design začal využívat k podpoře prodeje.
V dnešní době je však daleko důležitější najít tu správnou hranici mezi uměním a vizuálním marketingem. Nejde totiž o to být nejkreativnější a graficky nejdokonalejší, ale především pomocí grafiky upozornit nebo prodat Váš výrobek či službu.
Nabídka našich služeb
- Návrhy corporate identity
- Návrhy reklamních vizuálů
- Zpracování vizuálních koncepcí reklamních kampaní
- Dílčí i komplexní práce grafického a DTP studia
- Webdesign
- Tisk
- Reportážní a ateliérové snímkování
- Produktové foto
- Animační práce